Contact

Heeft u een vraag of opmerking? Maak dan gebruik van het contactformulier.

Stel uw vraag aan de gemeente.

Contactgegevens

Telefoonnummer: 14 013
(U zet hier geen 013 of ander nummer voor, ook niet met uw mobiel. Voor dit nummer geldt het standaard telefoontarief, plus de eventuele kosten van het gebruik van uw mobiele telefoon.)

U kunt de gemeente bellen op maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 17.00 uur. Op vrijdag kunt u van 8.30 tot 12.00 bellen.

Locatie: Willibrordplein 1, 5131 AV Alphen NB

Postadres: Postbus 3, 5130 AA Alphen NB

WhatsApp: 06 - 10 86 08 74 (Toelichting)

E-mail: info@alphen-chaam.nl

Bellen vanuit het buitenland: 0031 13 5086 666

Rekeningnummers:

  • Rabobank De Zuidelijke Baronie: NL76RABO0103801200
  • Bank Nederlandse Gemeenten Den Haag: rekeningnummer: NL17BNGH0285074512

Onze servicenormen

In onze gemeente staat de inwoner centraal.U kunt ons bereiken en zaken met ons doen via de balie in het gemeentekantoor of in Galder, via onze website of telefonisch. Ook een afspraak bij u thuis is mogelijk. Daarnaast organiseren we regelmatig bewonersavonden.

In onze dienstverlening streven wij het volgende na.

  1. Voor de meest gebruikte producten en diensten geven we bij de aanvraag aan wanneer u reactie kunt verwachten. Mocht dit langer gaan duren, dan geven we dit op tijd aan.
  2. U vindt eenvoudig hoe we bereikbaar zijn en wanneer: we communiceren dit onder andere via onze website, social media en Ons Weekblad. Heeft u niet meteen contact met ons, dan beloven wij het volgende:
    • We reageren binnen een werkdag op vragen via onze social media-kanalen
    • We reageren binnen twee werkdagen op voicemails en terugbelverzoeken
    • We reageren binnen vijf werkdagen op mails
  3. We werken aan een positieve klantervaring. We informeren u goed en u bent tevreden over het contact.
  4. In onze communicatie gebruiken we begrijpelijke taal.