Servicenormen

In onze gemeente staat de inwoner centraal. U kunt ons bereiken en zaken met ons doen via de balie in het gemeentekantoor of in Galder, via onze website of telefonisch. Ook een afspraak bij u thuis is mogelijk. Daarnaast organiseren we regelmatig bewonersavonden.

Onze servicenormen

In onze dienstverlening streven wij het volgende na.

  1. Voor de meest gebruikte producten en diensten geven we bij de aanvraag aan wanneer u reactie kunt verwachten. Mocht dit langer gaan duren, dan geven we dit op tijd aan.
  2. U vindt eenvoudig hoe we bereikbaar zijn en wanneer: we communiceren dit onder andere via onze website, social media en Ons Weekblad. Heeft u niet meteen contact met ons, dan beloven wij het volgende:
    • We reageren binnen een werkdag op vragen via onze social media-kanalen
    • We reageren binnen twee werkdagen op voicemails en terugbelverzoeken
    • We reageren binnen vijf werkdagen op mails
  3. We werken aan een positieve klantervaring. We informeren u goed en u bent tevreden over het contact.
  4. In onze communicatie gebruiken we begrijpelijke taal.