Servicenormen
In onze gemeente staat de inwoner centraal. U kunt ons bereiken en zaken met ons doen via de balie in het gemeentekantoor, via onze website of telefonisch. Ook een afspraak bij u thuis is mogelijk. Daarnaast organiseren we regelmatig bewonersavonden.
Onze servicenormen
In onze dienstverlening streven wij het volgende na.
- Voor de meest gebruikte producten en diensten geven we bij de aanvraag aan wanneer u reactie kunt verwachten. Mocht dit langer gaan duren, dan geven we dit op tijd aan.
- U vindt eenvoudig hoe we bereikbaar zijn en wanneer: we communiceren dit onder andere via onze website, social media en Ons Weekblad. Heeft u niet meteen contact met ons, dan beloven wij het volgende:
- We reageren binnen 1 werkdag op vragen via onze social media-kanalen
- We reageren binnen 2 werkdagen op voicemails en terugbelverzoeken
- We reageren binnen 5 werkdagen op mails
- We werken aan een positieve klantervaring. We informeren u goed en u bent tevreden over het contact.
- In onze communicatie gebruiken we begrijpelijke taal.